Cauti un raspuns?

Aici le poti gasi pe toate!

Ai o intrebare in legatura cu comanda ta? Va rugam trimiteti un email la liliocuratatorie@gmail.com.

Prima ta comanda!

Aici vei gasi un raspuns pentru fiecare intrebare pe care o ai privind prima ta comanda.

Doar sa aveti articolele pregatite ! Un agent din echipa va aduce un sac Lilio pentru a plasa hainele in impreuna, sa fim siguri ca nu pierdem niciun articol. 

Daca doriti sa apelati la serviciul nostru pe termen lung, la a doua comanda va vom lasa un saculet Lilio pentru eficientizarea comenzii.

Momentan suntem prezenti doar in Oradea si dorim cu nerabdare sa ne extidem. Ai dori sa devii partener Lilio? Trimite un email aici.

Ne dorim sa colectam, curatam articolele la un nivel mai ridicat si cat mai profesional si sa vi le returnam toate in 48 de ore. Daca preferati sa le returnam mai tarziu, nu este nicio problema, doar sa ne anuntati cand ati dori. 

Unele articole pot dura mai mult de 48 de ore, pentru aceste articole dorim sa ne asiguram ca sunt curatate intr-un mod profesional si cat mai bine, de aceea ar putea dura maxim 72 de ore. 

Daca comanda dumneavoastra contine incaltaminte, comanda ar putea dura peste 72 de ore.

Da, acest lucru este posibil. Doar inmanati articolul agentului nostru, iar el va actualiza comanda dumneavoastra.

Nu va faceti griji, daca sunteti nesigur de modul optim de spalare a acestor articole, agentii de la spalatoriile partnere se vor asigura ca articolele dumneavoastra sunt spalate conform standardelor acceptate. (Verificam eticheta fiecarui articol)

Daca comanda dumneavoastra este per kilogram iar dumneavoastra ne inmanati un sac cu rufele dumneavoastra, va rugam sa le separati in functie de modul de spalare (cu aburi sau la masini profesionale de spalat). 

Va recomandam sa nu spalati camasile elegante si rochiile in masinile profesionale, ci sa le spalam cu aburi pentru o mai buna calitate.

Pentru noi, cel mai convenabil mod este sa comandati online prin intermediul site-ului nostru sau prin intermediul applicatiei.

Daca nu gasiti o categorie relevanta articolelor dumneavoastra, va rog sa contactati departamentul Relatii cu Clientii, iar ei se vor asigura ca ati plasat comanda corecta.

Nu va faceti griji pentru acest lucru, colaboram doar cu parteneri de top ce au angajati profesionisti.  

Ei va vor sorta si curata articolele pentru o curatare optima si cat mai profesionala.

Colaboram cu cativa parteneri de top din industria curateniei. Inainte de a deveni partener, ne asiguram personal ca acestia dau dovada de profesionalism si au aparatura de inalta clasa si ultima generatie.

Momentan nu curatam piele, catifea si articole din blana. Aceste articole necesita o curatare mult mai ampla si necesita aparate specifice pentru aceasta categorie. 

Daca din greseala ati introdus un astfel de articol, va anuntam in cel mai scurt timp posibil.

Colectarea se face in functie de oras, dar in mod normal o vom face intre 7:00 si 21:00, de Luni pana Sambata.

Nu, momentan acest serviciu nu este disponibil. Daca doriti un astfel de serviciu va rugam sa ne contactati pe contact@lilio.ro si incercam sa va ajutam cu comanda dumneavoastra.

Daca beneficiati de un voucher, acesta poate fi adaugat la sfarsitul procesului de comanda.

Bine-nteles. Acest lucru este posibil. Doar trebuie sa le pregatiti pentru preluare.

Da, acest lucru este posibil. Va rugam sa faceti acest lucru in maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Va rugam sa luati la cunostinta ca exista o taxa de anulare a comenzii de 50 lei, daca aceasta este facuta dupa mai mult de 2 ore.

Istoricul comenzilor dumneavoastra poate fi gasit in aplicatie. Doar trebuie sa mergeti la sectiunea Comenzile Mele.

Nu va faceti griji pentru acest lucru. Va rugam trimiteti un email catre liliocuratatorie@gmail.com pentru a reprogram colectarea articolelor dumneavoastra.

Da, nu este nicio problema daca doriti sa anulati comanda dumneavoastra. Va rugam faceti acest lucru in mai putin de 2 ore de la plasarea comenzii. Multumim pentru intelegere ! In cazul anularii comenzii dupa perioada acceptata, se va percepe o taxa de 50 de lei sau va vom trimite un voucher pentru a nu pierde acesti bani.

In acest moment este posibila plata cash direct la sofer, dar vom implementa in curand plata cu cardul, atat in aplicatie cat si la sofer.

Siguranta datelor dumneavoastra este foarta importanta pentru noi, de aceea folosim tehnologii avansate, un procesator de plati cu o reputatie foarte buna. Aceste date sunt encriptate folosind SSL. Va rugam sa verificati (URL) pentru mai multe detalii.

Ne pare rau sa auzim acest lucru, va rugam sa ne contactati pe acest email.

Alte intrebari

Rufele dumneavoastra sunt pe maini bune ! Nu faceti griji de acest lucru. Deteriorarea articolelor dumneavoastra se intampla foarte rar, dar va intelegem ingrijorarea. 

De aceea, suntem asigurati pentru toate aceste articole deteriorate ! 

In cazuri foarte foarte rare si specifice, va vom rambursa in conformitate cu politica noastra de  rambursare. Puteti gasi regulile noastre la: Termeni si Conditii.

Partenerii nostri vor incerca tot posibilul sa scoata orice pata folosind aparate profesionale si cat mai moderne. 

Bine-nteles ca exista cazuri exceptionale unde aceste pete nu pot fi scoase. In cazul acesta, daca sunteti nemultumit pentru calitatea serviciului oferit, ne asiguram ca va veti primi banii inapoi. (Avem nevoie de dovezi pentru a sustine plangerea facuta.)

Ar fi ideal sa cantariti acest saculet. In cazul in care nu aveti un cantar, incercati sa aproximati la plasarea comenzii, iar agentul Lilio, va va cantari saculetul si va actualiza comanda dumneavoastra in cazul unei greseli.

Va rugam sa nu adaugati articole de bumbac, piele, blana, casmir sau catifea deoarece aceste articole au nevoie de o spalare specifica. 

Articolele de pat si baie ar trebui separate deoarece aceste articole necesita o spalare cu mai putine articole in aceeasi masina, acest lucru fiind pentru o spalare cat mai calitativa.

Nu va faceti griji pentru acest lucru, echipa Lilio se va asigura ca hainele dumneavoastra sunt spalate intr-un mod profesional.

In cazul unei comenzi pentru spalarea in cantitati mari, articolele vor fi spalate la 30 de grade Celsius.

Da, toate articolele vor fi uscate la o temperatura medie. Va rugam sa va asigurati ca aceste articole pot fi uscate intr-o masina de uscare profesionala.

Daca doriti sa deveniti un client fidel, va vom lasa un saculet extra Lilio, pentru eficientizarea comenzii. 

Timpul dumneavoastra este foarte important pentru noi !